Aamun ensimmäisellä asiakkaalla oli mukanaan liukkaria purkki ja halusi sen jättää minulle. No mikäs siinä, kieltämättähän tuolle tarvetta varmastikin on.
Ensimmäinen olisi halunnut lähteä kanssani illalla syömään ja ehotteli vakkarisopimusta, sanoin, että soitellaav vaan.
Olen käsittänyt, että useimmat huorat haluavatkin vakkareita, koska tuntee toisen, tietää toisen tykkäämiset jne. Ja kai se helpompaa olisi. Mutta minä en halua antaa toiselle oikeata itseäni, vain sen jonkinlaisen huoraminäkin. Joka nyt kyllä tuntuu olevan suurempi osa minua, kuin mikään muu. (19)

Toinen asiakas oli iljettävän oloinen, ja tuli hiukan sellainen olo, että olenkohan keikan jälkeen vielä elossa. No, loppujen lopuksi tyyppi ei edes kamala ollut, oli vain kanssa tälläinen kiireilijä ja tunki ennenkuin olin valmis. (20)

Kolmas saapui myöhässä ja meinasin jo olla ottamatta vastaan, mutta jostain syystä kuitenkin otin. Ei ainakaan voi kyllä rahapulalla perustella, tässä vaiheessa päivää kun tienestejä oli jo useampi satanen kertynyt. (21)

Neljännellä ei oikein meinannut alkaa ottamaan eteen millään, ja koitin kaikkea. Lopulta hän itse sanoi, että antaapas olla ja halusi nuoleskella minua. Hyi, suutelun lisäksi se, että joku haluaa minua hyväillä ja tuottaa nautintoa, on kaikista ällöttävintä, mitä tiedän. Vaikka olis miten iso vehje ja miten kovakourainen tahansa ja paikat miten kipeät, niin mieluummin sellaista. (22)

Viidennellä soi puhelin useita kertoja. Ei vastannut. Lopuksi kun hommat oli ohi, vastasi hän ja kertoi olevansa töissä kahvitauolla. :D No, kahvitaukonsahan saa viettää miten haluaa. (23)

Viidennen ja kuudennen asiakkaan välilllä kävin kaupungilla hakemassa kortsuja ja puheaikaa. Pitäisi kai kerralla ostaa iso läjä noita kortsuja, taitaa olla jo kolmas paketti. En ymmärrä, mihin minä aina onnistun ne laittamaan. Vaikka ehkä, niitä tosiaan kuluu myös aikamoisesti. Tapasin myös erästä tuttavaani, joka sanoi minun näyttävän väsyneeltä. Olen kylllä nukkunut, mutta.. ei kai ihmekään, jos päivässä paneskelee useamman miehen kanssa ja vielä monena päivänä, että voi olla uupunut. Rikkipoikkilopussa.

Kuudennes oli kovakourainen. Taitaa tulla mustelmia. (24)