Olen tavannut erinäisten yhteyksien kautta kohtalotovereitani, siis ihmisiä, naisia, joita on myös lapsuuden aikana hyväksikäytettypahoinpidelty seksuaalisesti.
Oltiin kyllä alkoholin vaikutuksen alaisena kun kerroin, että olen myynyt itseäni. Mutta en haluaisi muuttaa kertomista, sillä tuntuu helpommalta, että joku tietää. Eikä edes sanonut huoraksi tai muuta. Sanoi vain, että toivoisi, että en huijaa itseäni helpolla rahalla ja että pelkää turvallisuuteni puolesta.

Tein ensimmäisen koko yön keikkani, ja se oli, noh, helppo siihen nähden, mitä ehkä ekana koko yön keikka-ilmaus tuo mieleen. Tyyppi oli jo "tuttu" ja halusi eniten jutella ja juoda punkkua. Vähän nuoleskella minua ja suuseksiä. Nukuttiin ja aamulla vedin käteen ja tuosta hommasta tienasin kaksi tonnia. Naurattaa, että mistä ihmiset maksaa. Vaikka ei kai se minua haittaa, kun euroja tulee vähän helpommin. Pankissa, kun yli tonnin talletin, kysyttiin, msitä se raha on tullut. Menin paniikkiin ja varmasti virkailija arvasi, että huoraamallahan se. Lahjaksi mummolta sain soperrettua ja virkailija selitti jotain verotushommia.

Olin tuossa reissussakin ja kerrankin raaskin maksaa junamatkat ihan kokonaan. Ostelin kyllä jälleen ihan järkyttävästi kaikkea. Ja yövyin eräässä kaupungissa hotellissakin.
Mutta nyt on jo rahat loppu, ja pitäis jostain taikoa, että saisi ostettua lääkkeet ja jotain ruokaa. Pitkä juttu olisi kertoa, eikä tämä ole mun mielenterveysbloginikaan, mutta mielialalääkitystä mm pitäisi aloittaa.