Tuntuu oudolta tavata muita ihmisiä kuin asiakkaita, ihmisiä joille olen kokonainen ja jotka haluavat vuorovaikutuksen olevan molemminpuolista, eikä vain saada jotain. Otin eilen kaksi asiakasta ja katkaisin sen jälkeen huorakortin, tuntuu, että ei tälläinen rahan tienaaminen ole mun juttu. Enkä tiedä oikein, uskonko, että tämä jollekin jopa sopisi.

Kävin eilen kotona ja tuntui läpinäkyvältä, ihan varmasti äiti jotenkin näkee, että olen huorannut. Tai ehkei näe, ehkä olen vaan vainoharhainen.

Kävin eilen viemässä pankkiin tiennatuja rahoja, että voi jotain maksujakin maksella. Ihmeen paljon rahaa olen saanut viikon aikana kulumaan, enkä oikein ymmärrä edes, että miten niin paljon voi saada rahaa menemään.

Viiltelin sitten tuossa aamulla itseäni reisiin ahdistuksissani. Eipä voi ainakaan tehdä keikkaa, kun nuo jäljet on tuossa.