Eräs tyyppi tilasi mut luokseen pitämään seuraa. Lupasi maksaa ja maksoikin viisisataa, siitä etät useamman tunnin ajan höpöttelin ja kuuntelin sen työjuttuja ja katsoin jonkun videonkin sen töistä, ja se, että kerran pantiin.
Sillä oli mua pari vuotta nuorempi tyttö. Eikö noita miehiä ällötä ajatus, että ikänsä puolesta voisivat hyvinkin olla mun vanhempia, tai että saattaisin olla heidän tyttärensä ystäväkin jopa?

Tyyppi lähti hakemaan lisää kaljaa ja jätti mut siksi aikaa odottelemaan. Puin päälleni ja lähdin kävelemään korkkareilla kotiin. Kymmenisen kilometrin matkaa oli ja jalat oli kipeät. Ja kaiken lisäksi se tyyppi ajoi mua vastaan, mutta onneksi ei pysähtynyt kun huomasi, etten mä aio pysähtyä ja hypätä sen kyytiin.

Tuli jotenkin huono omatunto. Tääkin tyyppi ois varmaan halunnut enempi, mutta en osannut antaa. EN mä osaa antaa mitään muutakuin ruumini, ota ja jätä, ja se on siiän.