Muistin tämän blogini olemassaolon kun tuli tarve kirjoitella. Jep, olen taas huorannut.
Olen voinut aika huonosti, ja kevät meni viillellessä. Olen viillelyt jopa huora-tekstiä kehooni, en tiedä oikein miksi. Ehkä jotenkin muistuttamaan, ehkäisemään, ett koskaan unohtaisin tuota. Arvonimeä, joka minulle jo 8-vuotiaana annettiin.

Tein elämäni ensimmäisen s/m-seksikeikan. Ei mikään kovin paha, tai no tietenkin, määrittelykysymys.Pariskunta, josta nainen minut "tilasi". Naisen kanssa tapasimme hotellin pihalla ja polttelimme tupakkaa ja sovimme säännöistä. Hän kysyi sopiiko, että nimittelee minua huoraksi yms, ja muistutti, että se on vain peliä, leikkiä. Ei minusta tuntunut, ei todellakaan. Kuin olisin pieni lapsi, jolle tehdään pahaa, jonka täytyy vain tehdä käsketyt asiat. Lamaannuin ja halusin vain pois. Sinällään noi ihmiset oli aika ok, eikä, vaikka tälläistä alistamista halusivat, he halunneet periaatteessa satuttaa. Arvistani tuli kysymystä ja vakuuttelin ettei ole kyse mielenterveysjutuista. Eipä toki, vaikka 112-koodikin löytyy.
Nainen aina välillä kysyi, että onko ok, pitääkö olla hiljempi meno tms. Tuntuu, ettei siihen saa sanoa, että joo, pietään tauko tai vastaavaa, että kun minulle maksetaan, niin ei minulla ole oikeutta. Välillä istuttiin parvekkeella ja poltettiin tupakkia ja juotiin punkkua. KUn mies oli kerran tullu, istuttiin siellä parvekkeella ja mulle sanottiin,e ttä hae vaan baarikaapista juotavaa ja taisin olla aikamoisessa humalassa. Nainen pyysi mua vielä kerran hoitelemaan miehensä ja lähti ite hakemaan tupakkia. Sen jälkeen lähdin kämpille ja olin niin rikkipoikkipaska kuin mahdollista. Viiltelin ja nappasin lääkkeitä enempi kuin annostus sallisi, oli niin pahapaskaolla.

Tuli tosi sellainen eiikinäenää -fiilis. Hoitajalleni kerroin asiasta ja hän sanoi, että ensimmäisenä tulee mieleen, että miten paljon olenkaan joutunut pelkäämään tuossa tilanteessa. Ei syyttänyt huoraksi tai vastaavaa.

Mutta ihan oikeasti, mä en enää ikinä tee keikkaa, en tavallista enkä tälläistä s-m-sessioo. En Enää Ikinä.