Olen noussut urallani, jippijaijee. Tai no, miten sen nyt haluaa ajatella. Otin erään halvan hotellin kautta itselleni huoneen, jottai saisin tehtyä enempi keikkaa. Tienattua nopeampaa rahaa. Viisi asiakasta alkaa tuntua jo aikalailla, vaikka nyt olin viisas ja ostin liukkariakin.

Ostin myös eilen muuten peruukin, ajattelin jotenkin, että olisi helpompi olla se huoraminä, että se vahvistaisi sitä roolia.

Pari vuotta sitten kun tein ensimmäisiä keikkoja, kuvittelin, että harjoitus tekisi mestarin ja paha olo keikan jälkeen jäisi pala. Harjoittelulla on toki jotain tuloksia ollut, mulla on joku aivan oma huoraminä, joka on erillinen minusta. Hoitajani sanoikin, että kuulostaa kyllä ihan sivupersoonalta. Ja että kaikki minun seksuaalisuus on tuolla yhdellä sivupersoonallani. Ihmettelen sitä itsekin, että olen huoraamistilanteessa niin viettelevä, narttu, haluava, kiimainenkin. Kun arkipäivässä en koe olevani millään tapaa seksuaalinen, haluavani seksiä tms.